Smacks lurar lättlurade barn

Seriereklam för frukostflingan Smacks som flyttar fram visarna på klockan och därför väcker trötta barn tidigare än väntat - bara för att få äta frukostflingor

Grodan Smacks är smart, men barnen han bor ihop med är inte lika smarta. De luras lätt av att han ställer fram klockan. Hur kan de undgå att märka att ingen tid har förflutit, de borde ju vara lika trötta... Nåja, psykologi på hög nivå antar jag...

Annonsen ovan har också publicerats i följande tidningar och nummer:

Nummer 19 av Lilla Fridolf, från 1984 som då kostade 6:75.

Lägg till ny kommentar

Begränsad HTML

  • Tillåtna HTML-taggar: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Rader och stycken bryts automatiskt.
  • Webbadresser och e-postadresser görs automatiskt om till länkar.
Innehållet i detta fält är privat och kommer inte att visas offentligt.